Flexmedewerker
Customer Service 

Flexmedewerker Customer Care

Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste medewerkers die kunnen ondersteunen op de Customer Service afdeling. Een leuke flexibele bijbaan waarbij jij ervaring op doet in een professionele organisatie met een leuke werksfeer. Jij bent op dit moment aan het studeren en hebt tijd om naast jouw studie bij ons te komen werken. Het kan ook zijn dat jij om een andere reden een flexibele job zoekt. Jij bent welkom om te reageren! 


Wat ga je doen?
Als flexmedewerker op de Customer Service afdeling help je onze deelnemers bij het uitnodigen, inschrijven, verplaatsen of annuleren van een training. Samen vind je een geschikte datum. Dit betekent dat je veel zult communiceren per telefoon en e-mail om deelnemers te benaderen. De communicatie leg je vast in AFAS, zodat iedereen op de hoogte is waaronder jij zelf. Jouw doel is om van onze klanten en deelnemers echt fans te maken. 

Werkzaamheden:

  • het aannemen van binnenkomende telefoon en het creëren van servicetickets aangaande meldingen van klanten;
  • het inplannen van rijtrainingen;
  • het updaten en bijhouden van alle relevante documentatie die betrekking met de service werkzaamheden;
  • het updaten en bijhouden van klantdossiers;
  • het controleren van de bezetting van de trainingen;
  • het verzorgen van de correspondentie met klanten aangaande de trainingen.

Competenties, skills & vaardigheden:

  • MBO 4 of HBO werk- en denkniveau
  • Oog voor detail en werkt nauwkeurig
  • Ervaren in goed plannen en organiseren
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Stressbestendig en kan accuraat werken
  • Houdt van klantcontact en doet dit ook graag telefonisch
  • Verantwoordelijkheidsgevoel en lost alles op
  • Affiniteit met auto's is een pre, affiniteit met continuous improvement is een must!

Wat we jou bieden!

  • Flexibele werkdagen, variërend van maandag t/m zaterdag
  • Een gezellige werkplek op ons kantoor in Rijssen
  • Een nul-uren contract op oproepbasis
  • Een innovatieve en leerzame werkomgeving met veel zelfstandigheid
  • Reiskostenvergoeding (maximaal €19,- per dag)

Wie wij zijn:

Met meer dan 25 jaar ervaring op gebied van rijgedrag voor (zakelijke) verkeersdeelnemers is Prodrive Academy de specialist op gebied van veilig, zuinig en duurzaam rijden. Zo helpen we organisaties met schadepreventie, brandstof reductie, ADAS (rijhulp)systemen en de transitie naar elektrisch rijden. Met onze rijtrainingen helpen wij deelnemers een veilig en anticiperende rijstijl te hanteren. Moderne technologieën, elektrisch rijden en rijhulpsystemen zijn geïntegreerd in onze aanpak. Prodrive introduceert next-level driving! 

We zijn onderdeel van de SAFE Driving Holding, dit betekent dat je ook samenwerkt met collega’s van ons zusterbedrijf VVCR Europe BV.


Zo is het om bij ons te werken:
Wij hanteren we een ander organisatiemodel dan de meeste andere organisaties. Wij werken zonder managers en geloven dat vrijheid en verantwoordelijkheid de basis vormen van leuk werk.

  • Je bent eigen baas en ondernemer en daarmee ben je dus verantwoordelijk voor je eigen werk en de rollen die je vervult.
  • Kom je bij ons werken? dan leren we je denken in processen en geven we elkaar elke dag de kans om jezelf en onze processen te verbeteren.
  • Wij werken met de software van AFAS en onze hele organisatie is in zeer hoge mate gedigitaliseerd.
  • Wil je bij ons komen werken, dan moet je willen innoveren en kunnen multitasken;
  • Wij gaan ervan uit je heel goed zelf beslissingen kunt nemen.
  • En weet je het even niet? Dan zijn je collega’s er om met je mee te denken!


 Vragen stellen over deze vacature kan via info@prodriveacademy.nl, solliciteren kan door op de button hieronder te klikken en vervolgens de gegevens achter te laten in het formulier. 


Spreekt dit alles je aan en denk je geschikt te zijn voor deze functie? dan nodigen we je graag uit om te reageren!


Ben jij de flexibele duizendpoot die wij zoeken?

Vacature